Uitslagen 2019

Veelgestelde vragen

Kun je je shirt laten nasturen?

Had je een shirt besteld en kon je dit om een of andere reden niet afhalen dit weekend? Stuur dan je bon naar ons op (Postbus 650, 6500 AR Nijmegen). Vermeld dan wel je naam en adresgegevens en maak daarnaast €4,- voor de portokosten over op ons rekeningnummer NL34INGB0006652541 o.v.v. naam en startnummer. Wij sturen het shirt dan binnen twee weken na afloop naar je toe.

Waar kan ik parkeren?

Klik hier voor informatie over parkeren in Nijmegen.

Inschrijven met teamcode 7 km

Klik hier om je in te schrijven met een teamcode.

Inschrijven met teamcode 15 km

Klik hier om je in te schrijven met je teamcode.

Hoe laat is de start?

De start van de Zevenheuvelennacht is om 19.00 uur.

De start van de NN Zevenheuvelenloop is om 13.00 uur.

Is er een tijdslimiet?

Op de 7 km geldt een limet van 60 minuten. Op de 15 km is de maximale limet 2.00 uur.

Zijn er drankposten?

Op het 7 kilometer lange parcours zal één drankpost, waar water wordt uitgedeeld, worden ingericht. Aan de finish is er AA Drink SPORTWATER LEMON. Meer weten? Klik hier.

Is er sportdrank onderweg?

Na ongeveer 6 en 9 kilometer is een AA Drink verzorgingspost ingericht. Bij beide posten kun je kiezen uit AA Drink Iso-Lemon of water. Na de finish ontvang je ook een flesje AA Smart Recovery. Precies weten wat AA Drink Smart Recovery voor je doet? Lees het hier!   

Omdat AA Drink het belangrijk vindt om de Zevenheuvelenloop zo duurzaam mogelijk te houden, vind je na de finish ons AA Drink recycling team. Zo kan jij na de wedstrijd je lege flesje Recovery Drink kwijt en zorgen we samen voor een schoon en duurzaam evenement!

Bij de drankposten na 6 en 9 kilometer is ook water te krijgen.

Ooho

Dit jaar gaan we op de tweedwe drankpost aan het parcours een test doen met Ooho's. Deze balletjes zijn gemaakt van zeewier en lossen op wanneer een deelnemer het balletje in zijn of haar mond stopt.

De NN Zevenheuvelenloop is het eerste evenement in Nederland dat gebruik gaat maken van deze Ooho balletjes. De balletjes worden gevuld met AA Drink Iso Lemon. De balletjes zullen op beide drankposten aan het parcours aangereikt worden. Bij een geslaagde test worden in de toekomst alle bekertjes vervangen door de balletjes.

Aanmelden Centralpoint bedrijvenloop 7 km

Je kunt je bedrijventeam(s) aanmelden door hier te klikken.

Heb je een teamcode? Dan kun je je inschrijven door hier te klikken.

Waar vind ik een trainingsschema voor de 7 kilometer?

Via deze link vind je een trainingsschema dat je in 12 weken voorbereidt op de Zevenheuvelennacht.

Waar vind ik een trainingsschema voor de 15 kilometer?

Via deze link vind je een trainingsschema dat je in 13 weken voorbereidt op de NN Zevenheuvelenloop.

Wat is de afstand van de loop?

De Zevenheuvelennacht is 7 km lang.

De NN Zevenheuvelenloop is 15 km lang.

Hoeveel is het inschrijfgeld?

Het inschrijfgeld voor de NN Zevenheuvelenloop is €20,95. Deelname aan de Zevenheuvelennacht kost €15,95.

Hoe laat is de start van de NN Zevenheuvelenloop?

De NN Zevenheuvelenloop start op zondag 17 november om 13.00 uur. De start duurt iets meer dan een uur.

Hoe ziet het parcours eruit?

Bekijk hier meer over het parcours. 

Hoe ziet het shirt eruit?

Er is weer een nieuw Zevenheuvelenshirt. Het is een New Balance shirt gemaakt van functioneel en 100 % gerecycled materiaal. De bedrukking is door middel van gesublimeerde druktechniek op de shirtjes aangebracht, waardoor je geen dikke “plak” op je shirt voelt. Het shirt kost €22,95. HET ZEVENHEUVELENSHIRT 2019 IS UITVERKOCHT

Hoe wordt mijn tijd geregistreerd?

De tijdregistratie gebeurt door middel van de MYLAPS Bibtag. Een tijdwaarnemingsysteem dat in het startnummer verwerkt wordt. Dit geldt voor alle afstanden. Met de MYLAPS Bibtag gaat jouw tijd pas lopen vanaf het moment dat je daadwerkelijk de startstreep passeert. Zo krijg je een zuivere, netto looptijd.

Hoe kan ik een medaille bestellen?

Je kunt een medaille bestellen bij je inschrijving via het inschrijfformulier. Als je geen medaille hoeft, dan kun je dit in het inschrijfformulier aangeven en krijg je € 1,50 korting op het inschrijfgeld.

Waar kan ik me omkleden?

Voor individuele lopers is er de mogelijkheid om om te kleden in één van de daartoe ingerichte parkeergarages. Voor bedrijvenlopers zijn er kleedgelegenheden in de Stadsschouwburg of een andere accommodatie (afhankelijk van het gekozen pakket).

Is er een goed doel?

Natuurmonumenten is het goede doel van de NN Zevenheuvelenloop. 

Wat is de eigen vervoerstoeslag?

De eigen vervoerstoeslag is de toeslag van €5,- die je betaalt als je niet uit de regio Njmegen komt, niet beschikt over een OV of NS jaarkaart en geen gebruik maakt van het door ons aangeboden treinkaartje.

Hoe kan ik annuleren?

Als je onverhoopt niet mee kunt of wilt lopen, kun je je inschrijving annuleren. Dan zijn onderstaande annuleringsvoorwaarden van toepassing. Annuleren kun je door middel van een mail naar: maarten.krol@zevenheuvelenloop.nl.  Vermeld hierbij je referentiecode.
Tot en met 22 september: als je uiterlijk 22 september je inschrijving intrekt, beschouwen we deze als niet gedaan en vindt er volledige restitutie plaats.
Van 23 september t/m 19 oktober: de kosten van het startnummer worden niet gerestitueerd. Wel vindt restitutie plaats van treinkaartjes, eigen vervoertoeslag en T-shirts. Er wordt € 2,00 administratiekosten in rekening gebracht.

Zijn er aparte startvakken voor bedrijvenlopers?

Nee, iedere loper wordt op zijn/haar eigen niveau in de startvakken ingedeeld.

Word ik ook als individuele loper geklasseerd?

Ja, als teamloper kom je ook in de individuele uitslag terecht.

Hoeveel lopers mogen in een team?

In een team voor de 7 km kunnen vijf lopers deelnemen. Een team voor de 15 km heeft max. 10 personen.

Voor wie is de Mini Zevenheuvelenloop?

De Mini Zevenheuvelenloop is bedoeld voor kinderen van de basisscholen.

Wanneer opent de inschrijving voor de Mini Zevenheuvelenloop?

Vanaf eind augustus kun je je inschrijven.

Waarom is er een zandloperstart?

We streven ernaar -gezien het grote deelnemersveld- zoveel mogelijk ruimte te creëren op het parcours. Daarom start iedereen in startvakken op basis van verwachte eindtijd. Daarom ook wordt vlak vóór de startstreep de weg van 10 naar 2.25 meter afgeknepen. Hierdoor ontstaat meer loopruimte vlak na de start en elders op het parcours.

Zijn er toiletten?

Bij de kleedaccommodaties en in het start-finishgebied staat op vele plekken een groot aantal toiletten. In de buurt van de drankposten staan enkele toiletten. Verder staan er op het 7km parcours toiletten bij de drankpost na 4km.

Kan ik mijn medaille laten graveren?

Dat kan! Na afloop kun je bij de stand van Winterman Sport je medaille (aan de achterkant) laten graveren met je naam en prestatie. Dit gaat razendsnel en je kunt hiervoor al bij je inschrijving op intekenen. Graveren kost €6,-. als je je hiervoor van tevoren aanmeldt. Als je op de dag zelf besluit om alsnog je medaille te laten graveren, kost dat €8,-.

Is er een garderobe?

Laat zoveel mogelijk spullen en (grote) sporttassen in de kleedaccommodatie achter. Kleding die je vlak voor de start nog wilt uittrekken, doe je in een klein tasje en kun je afgeven in een van de garderobetenten die je vindt vlak voor de startvakken. Gebruik hiervoor een linnen of plastic tasje. (Grote) sporttassen worden niet geaccepteerd in de garderobetenten.

Is er een app?

Er is een speciale Zevenheuvelenloop app die je gratis kunt downloaden in de Google Play store en in de App store.

Wanneer kan ik bedrijven aanmelden?

De aanmelding voor de Centralpoint bedrijvenloop opent op 15 juni.

Centralpoint bedrijvenloop

Je kunt ook met een bedrijventeam deelnemen aan de Centralpoint bedrijvenloop.

In welk startvak sta ik?

De start duurt iets meer dan 15 minuten. Er zijn startvakken op basis van de verwachte netto-eindtijd van de lopers. We vragen je dan ook bij de inschrijving je verwachte netto-eindtijd op te geven. Dat is voor jezelf en andere lopers van groot belang. Als iedereen in het juiste startvak (=tijdvak) staat, wordt het aantal inhaalbewegingen beperkt. Hierdoor en door het “afknijpen” van de start (zie zandloperstart), is er meer loopruimte, het is minder druk op het parcours. Het heeft geen zin om een andere te verwachten eindtijd op te geven. Dankzij MYLAPS BibTag verlies je geen tijd bij de start. Je tijd begint pas te lopen als je de startstreep passeert. 

Krijg ik persoonlijke actiefoto's?

Er worden actiefoto’s van iedere deelnemer gemaakt en deze zijn binnen 48 uur na het evenement te vinden via je persoonlijke uitslag.

Hoeveel lopers kunnen meedoen bij de 15km?

Voor de zevenheuvelenloop is er plek voor 35.000 deelnemers.

Hoeveel lopers kunnen deelnemen bij de 7km?

Er is een limiet van 7000 deelnemers aan de Zevenheuvelennacht.

Aanmelden 15 km Centralpoint bedrijvenloop

Je kunt je bedrijventeam(s) aanmelden door hier te klikken.

Heb je een teamcode? Dan kun je je inschrijven door hier te klikken.