Uitslagen 2019

Veelgestelde vragen

Hoe zit het met restitutie van mijn inschrijfgeld?

We zullen je in de loop van volgende week informeren over de restitutie van een deel van je inschrijfgeld. Bedankt voor je begrip & geduld.

Startvakken

Bij je inschrijving wordt gevraagd naar je verwachte eindtijd. Probeer hier een zo goed mogelijke schatting in te vullen. Net als vorige jaren willen we het aantal inhaalmomenten zoveel mogelijk beperken. Daarom streven we ernaar om in de startvakken deelnemers met gelijke verwachte eindtijden zoveel mogelijk bij elkaar te zetten.

Het is altijd mogelijk om in een langzamer startvak te starten. Verwacht je sneller te gaan lopen dan je bij inschrijving hebt aangegeven? Stuur dan een mailtje naar info@zevenheuvelenloop.nl. We kunnen dit wijzigen totdat de startnummers in productie zijn gegaan. Indien je je startnummer al hebt ontvangen is dit dus niet meer mogelijk.

Bekijk via onderstaande links de startvakken, inclusief starttijden, op de plattegrond.

Plattegrond Zevenheuvelennacht

Plattegrond Zevenheuvelenloop

 

Kan ik mijn startnummer overdragen?

Het is mogelijk om je startnummer over te dragen aan een andere loper via deze pagina.

Hoe kom ik als toploper in het wedstrijdstartvak?

Als je in het wedstrijdvak wilt starten, moet je voldoen aan tijdslimieten. Je vindt de tijdslimieten hier.

Is er een minimale leeftijd voor deelname?

Ja. Voor de Zevenheuvelenloop is de minimumleeftijd 10 jaar. Voor de Zevenheuvelennacht is dit 7. Voor jongere leeftijden is er de Mini Zevenheuvelenloop.

Hoe kan ik mijn inschrijving controleren?

Je kunt je inschrijving controleren via https://inschrijven.nl/controle. Als je staat ingeschreven kun je inloggen met je postcode en geboortedatum.

Tot wanneer kun je een bedrijventeam inschrijven?

Bedrijventeams aanmelden is mogelijk tot en met 1 november 2021. Uiterlijk 10 november moeten de teamleden zichzelf hebben geregistreerd als deelnemer.

Tot wanneer kun je je inschrijven?

De inschrijving loopt tot en met 10 november 2021, mits de limiet nog niet is bereikt.

Hoe lang is de Mini Zevenheuvelenloop?

Kinderen uit groep 1 t/m 4 lopen 500 meter. Kinderen uit groep 5 t/m 8 lopen 800 meter.

Hoeveel kost deelname aan de Mini Zevenheuvelenloop?

Deelnemen aan de Mini Zevenheuvelenloop kost €3,00. Inschrijven kan via deze link.

Hoe laat start de Mini Zevenheuvelenloop?

De eerste start van de Mini Zevenheuvelenloop is om 16.10 uur. Groep 1 start als eerste en groep 8 als laatste.

Hoe laat is de start?

De start van de NN Zevenheuvelennacht is op zaterdag 20 november om 19:00 uur, de start van de NN Zevenheuvelenloop is op zondag 21 november om 13:00 uur.

Zijn er coronamaatregelen?

Update 16 november:

De NN Zevenheuvelenloop en NN Zevenheuvelennacht van komend weekend zijn afgelast. Na het bekendmaken van de jongste coronamaatregelen afgelopen weekend en het hoge aantal besmettingen is intensief overlegd tussen de gemeenten, veiligheidsdiensten, organisatie en sponsoren, of, en in welke vorm de loop door zou kunnen gaan. Hieruit is geconcludeerd dat doorgang niet verantwoord is. Daarom is door de gemeente Nijmegen, mede op basis van een negatief advies van de Geneeskundige Hulpverleningsorganisatie in de Regio (GHOR), het besluit genomen de NN Zevenheuvelenloop, de NN Zevenheuvelennacht en de Mini Zevenheuvelenloop niet door te laten gaan.

Kan ik een treinkaartje bij inschrijving bestellen?

Op dit moment is het niet mogelijk om een treinkaartje te bestellen bij je inschrijving. De NS is er nog niet aan toe om kortingsacties uit te zetten. 

Wat gebeurt er bij afgelasting?

Het kan zijn dat we door aangepaste maatregelen van de overheid genoodzaakt zijn de loop te annuleren. In dat geval gaan wij bekijken welke kosten er gemaakt zijn en krijg je van ons een deel van het inschrijfgeld terug. Wij zullen maximaal 50% van het inschrijfgeld in rekening brengen voor gemaakte kosten.

Is publiek welkom?

Ja, we gaan ervan uit dat we een evenement mogen organiseren zoals we dat deden voordat er corona was, publiek is dus gewoon welkom. 

Hoe laat is de start van de NN Zevenheuvelenloop?

De start van de NN Zevenheuvelenloop is op zondag 21 november om 13:00 uur. 

Waar kan ik parkeren?

Parkeerinformatie vind je op deze pagina.

Inschrijven met teamcode 7 km

Klik op de link die je in de mail hebt ontvangen om je in te schrijven met een teamcode.

Inschrijven met teamcode 15 km

Klik op de link die je in de mail hebt ontvangen om je in te schrijven met een teamcode.

Is er een tijdslimiet?

Op de 7 km geldt een limiet van 60 minuten. Op de 15 km is de limiet 2 uur (120 minuten).

Is er sportdrank onderweg?

Bij de NN Zevenheuvelennacht is er één drankpost onderweg met water. Bij de NN Zevenheuvelenloop zijn er twee drankposten onderweg met water en sportdrank van AA Drink. 

Aanmelden Centralpoint bedrijvenloop 7 km

De inschrijving voor de Centralpoint bedrijvenloop opent begin juli.

Wat is de afstand van de loop?

De NN Zevenheuvelennacht is 7 km lang.

De NN Zevenheuvelenloop is 15 km lang.

De Mini Zevenheuvelenloop is 400 meter (groep 1 t/m 4) en 800 meter (groep 5 t/m 8) lang.

Hoeveel is het inschrijfgeld?

Het inschrijfgeld voor de NN Zevenheuvelenloop is €21,95. Deelname aan de NN Zevenheuvelennacht kost €16,95.

Hoe ziet het parcours eruit?

Bekijk hier meer over het parcours. 

Hoe ziet het shirt eruit?

Er is weer een nieuw Zevenheuvelenshirt. Een geweldig mooi shirt waar je in gezien wilt worden! Uiteraard weer gemaakt van 100% gerecycled materiaal en met een mooie pasvorm. Klik hier als je benieuwd bent naar het nieuwe shirt.

Hoe wordt mijn tijd geregistreerd?

De tijdregistratie gebeurt door middel van de MYLAPS Bibtag. Een tijdwaarnemingsysteem dat in het startnummer verwerkt wordt. Dit geldt voor alle afstanden. Met de MYLAPS Bibtag gaat jouw tijd pas lopen vanaf het moment dat je daadwerkelijk de startstreep passeert. Zo krijg je een zuivere, netto looptijd.

Hoe kan ik een medaille bestellen?

Een medaille is inbegrepen bij het inschrijfgeld. Als je geen medaille hoeft, dan kun je dit in het inschrijfformulier aangeven en krijg je € 1,25 korting op het inschrijfgeld.

Waar kan ik me omkleden?

Er is omkleedgelegenheid vlakbij de start, in de parkeergarages rondom het Keizer Karelplein. Voor de deelnemers aan de Centralpoint bedrijvenloop is er omkleedgelegenheid bij de Vereeniging. Onderstaand een overzicht van de locaties ingedeeld op basis van startnummers:

Startnummers 1-7500: Isatis Group
Startnummers 7501-12000: Rabobank
Startnummers 12001 en hoger: Proud Experts

Is er een goed doel?

Het Jeugdfonds Sport en Cultuur Gelderland is het goede doel van NN Zevenheuvelenloop en de NN Zevenheuvlennacht 2021. Meer info vind je hier.

Hoe kan ik annuleren?

Als je onverhoopt niet kunt deelnemen, kun je schriftelijk annuleren (e-mail naar: info@zevenheuvelenloop.nl). Onderstaande annuleringsvoorwaarden zijn van toepassing:

Tot 7 september kun je kosteloos annuleren. Je krijgt alle kosten terug minus €2,- administratiekosten.
Tot 23 oktober kun je annuleren. De kosten voor deelname krijg je dan niet meer gerestitueerd, wel de kosten voor een T-shirt, als je dat besteld hebt.

Afgelasting

Als het evenement onverhoopt wordt afgelast, bekijken wij welke kosten er gemaakt zijn en krijg je van ons een deel van het inschrijfgeld terug. Wij zullen maximaal 50% van het inschrijfgeld in rekening brengen voor gemaakte kosten.

 

Zijn er aparte startvakken voor bedrijvenlopers?

Nee, iedere loper wordt op zijn/haar eigen niveau in de startvakken ingedeeld. Net als de individuele lopers word je ingedeeld in een startvak op basis van de verwachte eindtijd.

Word ik ook als individuele loper geklasseerd?

Ja, als teamloper kom je ook in de individuele uitslag terecht.

Hoeveel lopers mogen in een team?

In een team voor de 7 km kunnen vijf lopers deelnemen. Een team voor de 15 km heeft max. 10 personen.

Is er een Mini Zevenheuvelenloop?

Op zaterdagavond voor de start van de 7 kilometer is er een Mini Zevenheuvelenloop voor kinderen van groep 1 t/m 8 van de basisschool.

Waarom is er een zandloperstart?

We streven ernaar -gezien het grote deelnemersveld- zoveel mogelijk ruimte te creëren op het parcours. Daarom start iedereen in startvakken op basis van verwachte eindtijd. Daarom ook wordt vlak vóór de startstreep de weg van 10 naar 2.25 meter afgeknepen. Hierdoor ontstaat meer loopruimte vlak na de start en elders op het parcours.

Zijn er toiletten?

In het start-finishgebied staan op verschillende plekken een groot aantal toiletten.

Is er een garderobe?

Je kunt vlak voordat je naar je startvak loopt, een tasje met je laatste spullen wegleggen bij de garderobe. Na de wedstrijd haal je je tas weer bij dezelfde garderobetent op. Laat geen kleding in de hekken van je startvak hangen, want na de finish kom je niet meer terug in je startvak!

Is er een app?

Er is een speciale NN Zevenheuvelenloop app die je gratis kunt downloaden in de Google Play store en in de App store.

Centralpoint bedrijvenloop

Je kunt ook met een bedrijventeam deelnemen aan de Centralpoint bedrijvenloop. De inschrijving voor de Centralpoint bedrijvenloop opent begin juli.

Krijg ik persoonlijke actiefoto's?

Er worden actiefoto’s van iedere deelnemer gemaakt en deze zijn binnen 48 uur na het evenement te vinden via je persoonlijke uitslag.

Hoeveel lopers kunnen meedoen bij de 15km?

Er is een deelnemerslimiet van 25.000 lopers. Vol = vol.

Hoeveel lopers kunnen deelnemen bij de 7km?

Er kunnen 7.000 lopers deelnemen aan de NN Zevenheuvelennacht. Vol = vol.

Aanmelden 15 km Centralpoint bedrijvenloop

De inschrijving voor de Centralpoint bedrijvenloop opent begin juli.

Zijn er GPX-bestanden van de lopen?

Je kunt de GPX-bestanden hier downloaden:

NN Zevenheuvelennacht

NN Zevenheuvelenloop