Uitslagen 2019

Veelgestelde vragen

Wat zijn de coronamaatregelen?

Wij zorgen voor een veilige en coronaproof editie. Informatie over de exacte maatregelen vind je hier.

Wat betekent starten in startwaves?

Om een veilige loop te kunnen garanderen, werken we dit jaar met startwaves. Zo voorkomen we dat iedereen tegelijk bij de start staat en geen 1,5 meter afstand kan houden. Starten met startwaves betekent in de praktijk dat niet alle deelnemers tegelijk starten maar in delen. Je mag bij inschrijving kiezen in welke startwave je start. Klik hier voor meer informatie over de startwaves.

Hoe laat is de start?

Dit jaar werken we met startwaves. Op zaterdag zijn er vier startwaves, op zondag acht. Je mag je eigen startwave kiezen als je je inschrijft. Klik hier voor meer informatie over de startwaves.

Is er een tijdslimiet?

Op de 7 km geldt een limiet van 60 minuten. Op de 15 km is de maximale limiet 2 uur (120 minuten).

Wat is de afstand van de loop?

De NN Zevenheuvelennacht is 7 km lang.

De NN Zevenheuvelenloop is 15 km lang.

Hoeveel is het inschrijfgeld?

Het inschrijfgeld voor de NN Zevenheuvelenloop is €22,95. Deelname aan de NN Zevenheuvelennacht kost €17,45.

Hoe ziet het parcours eruit?

Bekijk hier meer over het parcours. 

Hoe ziet het shirt eruit?

Er is weer een nieuw Zevenheuvelenshirt. Een geweldig mooi shirt waar je in gezien wilt worden! Uiteraard weer gemaakt van 100% gerecycled materiaal en met een mooie pasvorm. Klik hier als je benieuwd bent naar het nieuwe shirt.

Hoe wordt mijn tijd geregistreerd?

De tijdregistratie gebeurt door middel van de MYLAPS Bibtag. Een tijdwaarnemingsysteem dat in het startnummer verwerkt wordt. Dit geldt voor alle afstanden. Met de MYLAPS Bibtag gaat jouw tijd pas lopen vanaf het moment dat je daadwerkelijk de startstreep passeert. Zo krijg je een zuivere, netto looptijd.

Hoe kan ik een medaille bestellen?

Een medaille is inbegrepen bij het inschrijfgeld. Als je geen medaille hoeft, dan kun je dit in het inschrijfformulier aangeven en krijg je € 1,50 korting op het inschrijfgeld.

Waar kan ik me omkleden?

Er is dit jaar geen omkleedgelegenheid. We willen voorkomen dat mensen in een dichte ruimte té dicht op elkaar staan en daarom is er geen omkleedruimte. Kom daarom in je sportkleding naar Nijmegen.

Is er een goed doel?

Het Jeugdfonds Sport en Cultuur Gelderland is het goede doel van NN Zevenheuvelenloop en de NN Zevenheuvlennacht 2020. Meer info vind je hier.

Hoe kan ik annuleren?

Gezien de late opening van de inschrijving is de gebruikelelijke annuleringstermijn al verstreken. Dit wil zeggen dat als je je inschrijft, je niet meer kosteloos annuleren.

Wat gebeurt er bij afgelasting?

Het kan zijn dat we door aangepaste maatregelen van de overheid genoodzaakt zijn de loop te annuleren. In dat geval gaan wij bekijken welke kosten er gemaakt zijn en krijg je van ons een deel van het inschrijfgeld terug. Ook al moeten wij in een laat stadium annuleren dan zullen wij zullen maximaal 50% van het inschrijfgeld in rekening brengen voor gemaakte kosten.

T-shirts

Mocht het evenement voor 1 november geannuleerd worden, dan wordt het bedrag van je shirt teruggestort. Bij afgelasting na 31 oktober krijg je je shirt thuisgestuurd.

Waarom is er een zandloperstart?

We streven ernaar -gezien het grote deelnemersveld- zoveel mogelijk ruimte te creëren op het parcours. Daarom start iedereen in startvakken op basis van verwachte eindtijd. Daarom ook wordt vlak vóór de startstreep de weg van 10 naar 2.25 meter afgeknepen. Hierdoor ontstaat meer loopruimte vlak na de start en elders op het parcours.

Zijn er toiletten?

In het start-finishgebied staan op verschillende plekken een groot aantal toiletten.

Is er een garderobe?

Je kunt vlak voordat je naar je startvak loopt, een tasje met je laatste spullen wegleggen bij het tassen afgifte punt. Je haalt het na de wedstrijd weer op bij het tassen ophaal punt (dit is op een andere plek, pijlen wijzen je na de finish de juiste weg). Laat geen hekken in de hangen van je startvak hangen, want na de finish kom je niet meer terug in je startvak!

Centralpoint bedrijvenloop

Je kunt ook met een bedrijventeam deelnemen aan de Centralpoint bedrijvenloop.

Krijg ik persoonlijke actiefoto's?

Er worden actiefoto’s van iedere deelnemer gemaakt en deze zijn binnen 48 uur na het evenement te vinden via je persoonlijke uitslag.

Hoeveel lopers kunnen deelnemen bij de 7km?

Er zijn vier startwaves van elk 1700 lopers. Als een startwave vol is, kun je je nog voor een ander tijdstip inschrijven.